zaterdag 14 augustus 2010

knuffelshoot

  
heey hier een superleuke fotoshoot van mijn knuffel.... 

mmmm ruik je dat..het eten staat op de kookplaat in de keuken.....

lekker hoor!!!
het is macaroni!!!


joehoe.....hier ben ik hoor...


ja jij daar, maak eens een mooie foto van mij van op het was-rek!
ja goed zo....perfect!

                           
                         echte liefde!!!!!!


zooow na al dat geklim en geklauter wordt het tijd voor een lekkere warme douche..............
mag het iets warmer????
ja zo ja ....... :-)


zoow van al dat gefotoshoot wordt je best moe....
tijd voor relaxen en een dutje doen!!!!


                                          (2 uur later..........)
gaaaaaaaap......... zit mn haar nog goed ...van al dat geslaap gaat het                                                  raar zitten.....


  zooow fotoshoot klaar .... groetjes van mij en mijn baasje kaylee.



3 opmerkingen:

  1. thanx...
    xxxxxxxxxxxxxxxxx
    ps: heb zin in volgend weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat leuk! zo te zien vond disco dat ook!(disco is knuffel, weet jij wel maar andre niet hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen